Behandlere står som "offline" - hva gjør jeg?

Endret Thu, 12 Jun ved 11:33 AM

Offline status i Behandlernettverk skyldes at booking-integrasjonen ikke finner timelisten til de aktuelle behandlerne. For å administrere behandler sin bookingstatus, må online booking være aktivert. Denne innstillingen finner du i seksjonen for Online booking øverst i klinikkoversikten.

Du kan lese mer om hvordan du aktiverer Online booking i vår veiledning: ⚡️Slik aktiverer du Online booking

Bookingstatus-knappen krever at minst én behandler er lagt til klinikken. Hvis behandlerens navn ikke dukker opp i nedtrekkmenyen under Bookingstatus betyr det at vedkommende sin timeliste ikke er tilgjengeliggjort i journalsystemet. Det kan være flere årsaker til at timelisten ikke vises og vi anbefaler derfor at journalsystemleverandøren kontaktes for bistand med å sette opp integrasjonen korrekt.

Under følger det noen guider fra våre samarbeidspartnere. Dersom ditt journalsystem ikke har en guide på dette kan de kontaktes direkte.


Extensor: support@extensor.no

Hano: hano_support@eg.no

Physica: Behandlernettverk - Klargjør behandler for Behandlernettverk / support@aspit.no

PasientSky: Behandlernettverk - online booking / psky_support@eg.no

SolvIT: support@solvit.no



Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene
CAPTCHA-verifisering er obligatorisk.

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen