Dersom behandlere vises som "Offline" i Behandlernettverk.no, betyr det at booking-integrasjonen ikke finner behandlerens timeliste. Dette hindrer sanntidsbooking og krever manuell håndtering.
Vanlige årsaker til Offline-status
Online booking er ikke aktivert:
Gå til seksjonen Online booking øverst i klinikkoversikten og aktiver funksjonen.
? Se veiledningen: Slik aktiverer du Online bookingIngen behandlere er lagt til:
Du må ha registrert minst én behandler for å bruke Bookingstatus-knappen.Behandlers timeliste er ikke tilgjengelig:
Hvis navnet ikke vises i nedtrekksmenyen under Bookingstatus, betyr det at timelisten ikke er synliggjort i journalsystemet.
Hva bør du gjøre?
Kontakt journalsystemleverandøren for å sikre at timelistene er korrekt integrert.
Sjekk innstillinger i journalsystemet og sørg for at riktig behandlerprofil er koblet til riktig timebok.
Forsøk integrasjonen på nytt etter at feilen er utbedret.
Kontaktpunkter for journalsystem-leverandører
Extensor: support@extensor.no
Hano: hano_support@eg.no
Physica: Behandlernettverk – Klargjør behandler / support@aspit.no
PasientSky: Behandlernettverk – Online booking / psky_support@eg.no
SolvIT: support@solvit.no
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen