Etter at du har lagd en bruker i Behandlernettverk, kan du opprette en behandlerprofil. Her samles all viktig informasjon om deg som en behandler! Har du ikke opprettet en bruker, må du se på denne artikkelen [opprette bruker] først. Er du ikke behandler og skal kun administrere firmaene dine, kan du hoppe over dette steget til [opprette et firma].
Steg for steg-guide for hvordan du oppretter en behandlerprofil i Behandlernettverk:
1. Trykk “Legg til ny profil”
- Dette er slik siden vil se ut for deg før du har lagt til en behandlerprofil. Hvis du er en behandler, og du ikke driver med administrasjon av firmaet du jobber ved, trenger du kun å opprette en behandlerprofil. Hvis du både driver et firma og du er behandler; opprett behandlerprofilen først.
2. Skriv inn korrekt informasjon om deg og ditt virke.
- Tjenestekategoriene som er mulig å velge i Behandlernettverk er: fysikalsk behandling, medisinske tjenester, psykologi og tannlege.
- En profesjon er det yrket du har en utdannelse innenfor.
- Det er et krav i Behandlernettverk at behandlere innenfor enkelte profesjoner har et medlemskap innenfor sin profesjons forbund. Dette gjelder blant annet for kiropraktorer og naprapater.
- I “Om deg”-boksen kan du skrive alt annet du ikke får krysset av på ellers i skjemaet. Informasjon som kan være relevant her er for eksempel “hvor tok du utdannelsen din?”, “hva er dine interesseområder?” og så videre. Du kan trykke på “!” hvis du trenger litt hjelp.
- Spesialiteter er de tingene du er god på innenfor ditt felt.
- Under “Behandling og kompetanse” legger du inn de typene behandling eller spisskompetanse du kan tilby der du jobber.
- Språk er viktig for å kunne kommunisere med pasientene. Du kan derfor legge inn de språkene du føler deg komfortabel med å snakke, slik at forsikringsselskapene vet at pasientene de sender til deg vil bli forstått.
- Du kan endre din tilgjengelighetsstatus hvis du i en periode ikke har mulighet til å ta imot forsikringskunder. Trykk på "Ikke tilgjengelig" for å legge dette inn. Hvis du er usikker på hvordan dette gjøres, kan du sjekke ut denne artikkelen [Registrering av utilgjengelighet og ferie].
3. Trykk “Lagre”. Du har nå laget en behandlerprofil! Du kan finne den på forsiden under “behandlerprofil”!
Dine steg videre i registreringsprosessen:
- Skal du registrere en periode du er utilgjengelig? Gå videre til denne artikkelen [Registrere ferie eller utilgjengelighet].
- Skal du knytte deg til et firma som du ikke har opprettet selv? Gå videre til denne artikkelen [Hvordan knytte seg til et annet firmas lokasjon].
- Skal du opprette et nytt firma hvor du er behandler? Gå videre til denne artikkelen [Opprette et firma].
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen