Planlegger du ferie eller blir utilgjengelig for pasienter i en periode, er det viktig at du registrerer dette i Behandlernettverk. Dette sikrer at pasienter ikke forsøker å booke time hos deg mens du er borte. Husk også å oppdatere tilgjengeligheten i klinikkens bookingsystem.
Slik registrerer du utilgjengelighet:
- Velg riktig behandlerprofil Dersom du har flere behandlerprofiler, kan du sette deg utilgjengelig på alle. Du må ha en aktiv behandlerprofil før du kan registrere utilgjengelighet. Se veiledning i artikkelen "Opprette en behandlerprofil".
- Trykk "Endre" på profilsiden Scroll ned til du finner knappen "Endre" på profilsiden din.
- Merk av "Ikke tilgjengelig" nederst på siden Etter å ha huket av for "Ikke tilgjengelig", kan du velge å angi periode og årsak. Bruk kalenderikonet for å velge datoer eller skriv dem inn manuelt. Dersom sluttdato er ukjent, kan du la feltet stå tomt. Husk å endre tilbake når du blir tilgjengelig igjen.
Avslutt med å trykke "Lagre" for å aktivere endringene.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen