Fakturavalidering

Endret Mon, 28 Jul ved 12:57 PM

Fakturaer sendt til oppdragsgivere i Behandlernettverk.no valideres automatisk for å sikre at alle nødvendige opplysninger er inkludert og at fakturaen er innenfor oppdragets økonomiske rammer. Dette bidrar til raskere behandling og korrekt utbetaling.


Ved avvik eller avvisning blir det sendt en e-post til foretaket som har utstedt fakturaen. Varsel sendes til e-postadressen registrert under "Generell informasjon" i leverandørens profil. Merk at vi følger organisasjonsnummeret uavhengig av klinikktype.


Oppdragsgivere har ulike rutiner for hvor ofte fakturaer valideres, men normalt kan du som leverandør forvente en tilbakemelding innen to arbeidsdager dersom det foreligger avvik eller fakturaen blir avvist.

I enkelte tilfeller kan forhold som påvirker fakturaen oppdages etter at valideringen er gjennomført. I slike tilfeller vil oppdragsgiver ta direkte kontakt for videre avklaring og prosess.


Varslings-e-posten sendes fra: noreply@digicare.no. Denne adressen er kun for utgående kommunikasjon og kan ikke besvares. Vi anbefaler at du legger denne adressen til i listen over klarerte avsendere for å sikre at viktig informasjon ikke havner i spam- eller søppelpostmappen.

Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene
CAPTCHA-verifisering er obligatorisk.

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen