Har du problemer med å logge inn i Behandlernettverk? Det kan være flere grunner til at du ikke får logget inn, men den viktigste feilen brukere gjør, er å forsøke å logge inn med feil e-postadresse. Hvis du er helt sikker på at du har riktig e-postadresse, men du kommer fortsatt ikke inn, da vil vi gjerne at du tar kontakt med oss.
Hvis du mistenker at passordet er feil kan du følge stegene vi har laget under og få ditt passord tilbakestilt:
Trinn 1 - Trykk på "Klikk her for gjenoppretting". Du kan hoppe over dette steget ved å trykke på denne direktelinken:
https://id.digicare.no/Account/ForgotPassword
Trinn 2 - Oppgi e-postadressen du har registrert deg med og få tilsendt en e-post med instruksjoner for gjenoppretting.
Trinn 3 - Trykk på linken i e-posten.
Hvis du ikke finner e-posten, kan det hende den har havnet i søppelpost. Vi har sett at e-poster sendt fra oss ofte har havnet i "Reklame"-fanen på Gmail-kontoer, så sjekk mappene godt i e-postsystemet ditt.
Trinn 4 - Skriv inn e-postadressen din og passordet ditt to ganger. Etter å ha trykket på "Bekreft endring" vil du få en bekreftelse på at passordet har blitt endret, og du kan forsøke å logge inn på nytt.
- NB: Det kan hende du får denne feilmeldingen etter at du har skrevet inn et passord. Passordet du velger må ha minst ett tegn som ikke er bokstav eller tall. Tegnene i denne boksen er eksempler på slike tegn: [@$!%*#?&].
Hvis du fortsatt opplever problemer eller at det stoppet på et av trinnene, vil vi at du tar kontakt med oss. Dette kan du gjøre enten ved å sende en e-post til [email protected] eller lage en ny sak her på supportsidene.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen