Hvordan legge til eller endre administrator?

Endret Mon, 28 Jul ved 2:10 PM

Endring eller tillegg av administrator i Behandlernettverk må gjøres via vår kundeservice. Dette er for å sikre at riktig person får tilgang til administrasjonsrettigheter.


Slik gjør du det

Dagens administrator må bekrefte hvem som skal få administratorrettigheter. Dette kan gjøres på to måter:

  1. Erstatte nåværende administrator – Den nye administratoren tar over rollen.

  2. Legge til ny administrator – Bedriften eller klinikken kan ha flere administratorer samtidig.


Krav til ny administrator

Den nye administratoren må ha en registrert bruker i Behandlernettverk.


Informasjonen vi trenger fra nåværende administrator

For å behandle endringen må følgende sendes inn:

  • Fullt navn på den nye administratoren

  • E-postadressen som brukes i Behandlernettverk

Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene
CAPTCHA-verifisering er obligatorisk.

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen