Endring eller tillegg av administrator i Behandlernettverk må gjøres via vår kundeservice. Dette er for å sikre at riktig person får tilgang til administrasjonsrettigheter.
Slik gjør du det
Dagens administrator må bekrefte hvem som skal få administratorrettigheter. Dette kan gjøres på to måter:
Erstatte nåværende administrator – Den nye administratoren tar over rollen.
Legge til ny administrator – Bedriften eller klinikken kan ha flere administratorer samtidig.
Krav til ny administrator
Den nye administratoren må ha en registrert bruker i Behandlernettverk.
Informasjonen vi trenger fra nåværende administrator
For å behandle endringen må følgende sendes inn:
Fullt navn på den nye administratoren
E-postadressen som brukes i Behandlernettverk
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen